HELT FUCKING SLUT

Oj vad jag har gjort mycket nytta idag! När jag kom hem så kom Dea på en 30 minutersryggmassage! Därefter gick jag upp på stan för att hjälpa Linn att hitta något på H&M. När jag skjutsade henne till bussen halv 6 så drog jag till Hanna där Sara och Ella också var, vi drog ut på en RIKTIGT RASK promenad på näst intill 19 km......... Har aldrig vart såhär öm i mina ben, helt jälva seriöst... Så kom hem strax efter klockan 9, hoppade in i duschen, smort in benen med tiger balsam, kokat ägg och gjort tee (åt ett päron också). Kommer sova riktigt gott inatt! Pussss♥
Som sagt åt jag ett päron också men hann äta upp det innan jag tog kort :PppPPpPPpppPpPpPp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0