Tummen upp på 4 veckors ledighet om 2 dagar!

Godkväll på er! Känns som jag haft fullt upp hela dagen med att gjort ett seminarie i skolan, gymmat, vart på bal/student möte, firat Ulla som fyllt 75 år & pluggat lite.. SÅÅÅÅ äntligen har jag fått slappat lite med att kolla på Grey´s och så nu kollar jag runt lite på datorn bara medans Jenny pratar med Peter i telefonen. Känns super skönt att det redan är onsdag och snart är det fredag liksom, denna helg måste bli bra och ska nog absolut inte dricka sprit denna helg som förra... blev en del för mycket, jag håller mig bra till vin känner jag! PLUS att det är lov nästa vecka och sen praktik i 3 veckor så ska bli super skönt att komma ifrån skolan i fyra veckor. LOOOOVLEY! Pussssssss♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0