Torsdag och gissa vad???? IMORGON ÄR DET FREDAG

Klockan är snart 12 och borde lägga mig snart när man ska vara i skolan från morgon till nästintill kväll, SPAsalongen är imorgon, har en kund inbokad vad jag vet än så länge iallafall! Lite drygt att alltid sluta vid 4 tiden på fredagar när man vill göra sig iordning inför fredagskvällen plus att det är jag som ska ha förfest så kan ju bli lite bråttom om man ska duscha också?!?! Aja, idag var jag iallafall på marieberg efter skolan, handlade inget även fast det var "tjejkväll" och öppet till 22 med rea i varje butik. Helt jävla fult och man blir så trött på människor runt om kring en. Men visst var det trevlans att gå runt med vännerna! Pussssss♥
Loooooove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0