Sorry guys!

Sorry för extrem dålig uppdateringen men har inte haft tid eller ork dom här dagarna. Var ute på krogen både fredag och lördag, åkte hem till mamma på söndagen för att bakismysa. I måndags var det ingen skola men var och fikade med Sara och hade det mys och igår var det gymnasiemässa och därefter drog jag och Elvira runt om i Örebro lite och fick lite spontana ideér och på kvällen mös vi och gjorde mat! Idag var jag vid tandläkaren och spände åt tandställningen, ganska mycket huvudvärk just nu känner jag... Hr också vart på stan med Elvira och Jennifer, tog en kaffe och kollade runt lite i affärer. Om ett tag ska jag och Elvira dra till gymmet. Pusssss♥


Snart är mina äckliga gluggar borta! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0