Onödigt inlägg.

- Jag vet att jag kan vara omogen och göra konstiga saker på fyllan även fast jag vet att det blir till överdrift ibland (inte för att de är många som säger det, jag vet det själv bara!). Men vem blir inte det ibland??? Jag ångrar en del saker jag gjort/sagt även fast jag inte borde det men det är mest för det är mer än mig själv inblandad, jag hatar att det alltid "timar (läs tajmar) in" att jag gör bort mig mest när någon jag absolut inte vill göra bort mig för är i närheten.. Inte det roligaste och då får det att verka som jag alltid är så, tyvärr! Ibland blir man bara att tänka efter "vafan sa jag det för, varför gjorde jag så för osv". Men man tänker inte alltid så bra med lite alkohol i kroppen och stressig omgivning. Det mesta detta beror nog väldigt mycket på att jag är osäker på mig själv och har inte riktigt hittat mig själv än, jag har inte den bästa självkänslan eller självförtroendet men det kan man faktiskt förstå i vissa synvinklar. Det är inte synd om mig på något sätt, det är veeeeerkligen inte det jag försöker säga! Menmen.. lite onödigt inlägg men som sagt är de min blogg och jag skriver lite vad jag känner för :) Pussssssssssss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0