Ny hårfärg!

Godkväll snyggingar! Sjukt trött imorse när jag och Elvira hade kollat på film igår kväll. Först kollade jag, elvira, rebecca, emil och andreas på "vi hade iallafall tur med vädret 2" och sedan kollade jag och Elvira på "sommaren med Göran", lite humor på kvällskvisten skadar aldrig! Egentligen skulle jag gå till halv 5 idag i skolan men fick sluta nästan en timme tidigare för min grupp var klar, super skönt! Tog bussen hem och sedan mötte jag Annah vid södra stationen, mamma kom senare och då åkte vi mot Marieberg och strosade runt lite. Alltid lika trevligt att få besök av en underbar vän! Aja, sitter i soffan just nu med mamma, hon är här och hälsar på sin lilla dotter som precis har färgat håret brunt så nu är vi ännu mer lika.. haha! Pusssss♥
Denna bild är rättvis på hårfärgen! den första är för ljus. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0