Kvällsfunderingar

Kan inte sluta lyssna på Ken Rings nya låt jag la upp igår, så sjukt bra och väcker så mycket känslor. Helt sjukt! Många tankar kommer upp så här på kvällskvisten, både bra och dåliga tankar som får en tom från allting annat. Blir så trött på när folk inte tänker sig för när dom gör någonting som kan såra en vän och man skyddar sig själv istället. Det kan förstöra hur mycket som helst men också tvärtom, man kan aldrig veta! Det går för mycket tankar ibland i mitt huvud, saker som inte borde ploppa upp, saker jag inte borde tänka på ens. Ingen som skapat mina tårar förtjänar ens en tanke från mig, men så klart (som allting annat) så är det alltid mycket lättare att säga saker till andra och sig själv, än att göra det. Jag kan inte undvika sanningen från mig själv att jag inte saknar folk jag egentligen inte vill sakna, men man kan inte styra sina känslor och jag vill bara att allting ska lösa sig och bli bra. Orkar inte gå runt och undra hela tiden, väntar på svar man aldrig kommer få. Men vad vore livet utan upp-och-ned gångar? Hur bra skulle livet vara om man aldrig skulle få en konflikt eller ett problem? Det skulle vara så mycket värre, man skulle aldrig kunna växa som person eller människa. Så vi har det ganska bra iallafall, eller? Det är ALLTID någon som har det värre än en själv, tänk på dom när du mår lite sämre. Pussssssss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0