Helgen!

Hejdär! Min helg har vart bra, hur har eran varit?? 
 
- I fredags var det rockfest hemma hos Julle som hade fyllt 22 år! Alla var utklädda och det var askul men vid 11 tiden drog jag, Elvira, Rebecca, Hanna och Ella in till stan med bussen och fortsatte kvällen på satin. Lite pinsamt att ha rockiga kläder på sig men jag fick låna andra byxor att ha på mig istället för mina emobyxor och så fixade jag om mitt hår så det inte var så tupperat! När allting hade slutat så drog jag och Hanna iväg på lite äventyr hihi. 
 
- I lördags åkte jag hem till kopparberg vid halv 4 - 4 tiden, grattade Wiggo som hade fyllt 4 år och hans mamma och pappa har gift sig så blev bjudna på mat och hade det jätte trevligt! Åkte tillbaka till Örebro vid 7 - halv 8 tiden, sprang upp i lägenheten och fixade lite innan man drog till Elvira för att föra lite innan satin! Trevlig kväll igår med förutom att man blev lite för full, inte så konstigt när man drack några glas vin och tog en klunk 89,9 %ig absint på förfesten.... och på Satin tog man någon öl och shotade fireballs (eller hur det stavas). 
 
- Så nu sitter man i soffan och är ganska död, har precis orkat rest på mig för att göra mig lite iordning för ska nog träffa Sara en stund idag men tror jag och Elvira skulle färga håret idag igen om hon inte kommer hem allt för sent. Pussssss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0