Sorry!

Oj nu var det ett tag sen jag bloggade men har faktiskt inte haft tillräckligt med tid, tyvärr! 
- I torsdags var en vanlig dag med praktik mellan 12-18. Men i fredags åkte jag och några SPA:are från skolan till Stockholm på hälsomässa, vi kom hem kl 4 så det var bara att göra sig iordning och dra till Elvira för att föra innan vi gick till Satin! Jag har tröttnat så sjukt mycket på Örebros stadsliv, känner att det har vart lite för mycket av samma varje helg, tyvärr. Men finns ju dock inte så mycket att välja på av det roliga egentligen.. Så i lördags åkte jag hem till mamma för en myskväll med henne, åt gott och tog ett glas vin samt så hyrde vi film och mös riktigt mycket! Super trevligt och skönt! 
 
- I söndags var det farsdag så jag och mamma drog till Hällefors för att äta och fika med mormor och morfar, därefter städade jag vid farfar och sedan åkte jag hem till mamma igen och pappa var också hemma då. Jenny och Peter kom senare så fick pappa öppna lite paket och så åt vi gott med varmrätt & efterrätt. Vid 7 tiden drog jag och syrran mot Örebro igen! 
 
- Igår drog jag till SPAhuset vid 11 tiden för har fortfarande praktik, åkte med 18.00 tåget till kopparberg, efter jag hade slutat, för att mysa med bästa Alex och sov kvar där! Tog tåget till Örebro med Alex kl 10 idag, drog direkt till SPAhuset och vid 14.15 idag hade jag en kund på massage, det gick super bra och hon var så nöjd så! 
Bildbomb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0