18/5 - vinar och gör mig i ordning!

NU ÄR JAG ÄNTLIGEN 18 ÅR! Min kväll kunde inte varit bättre! Vi började att vara hemma hos mig, Elvira, Emil, Emma, Hanna, Ella, Alex, Anna, Jennifer, Emma, Rebecca, Jens, Andreas och Jonas. Åt smörgås tårta, drack och hade det allmänt bra. Senare blev det strömpis och det var asbra. Blev perfekt full och det var skit kul! Kom hem kl 4 på natten tror jag och igår blev det en slapp dag hemma hos Elvira och Emil. Igår kväll blev det ta en öl på Ivy och nu har jag precis gjort mig iordning för att påbörja fredagskvällen! Blir frimis ikväll, woooop woooop!

Kanske ska berätta vad jag fått?
Av mamma & pappa: Hela körkortet betalat, peace and love biljett för hela vecka, en klocka, halsband, resväska, en ring till smyckesettet jag har, presentkort, vin och en champange flaska.
Syrran och Peter: Högtalare till mobilen, söt klänning och tandpetare
Mormor, morfar och farfar: Tiger of sweden väska, nyckelring och blommor
Moster: Pengar
Peters familj: Presentkort
Johanna + familjen: Presentkort
Grannarna: Pengar
Vänner: Pilatesboll, sockervaddsmaskin, 2 hjälmar som man ska ha öl/cider i och dricka ur (om ni fattar), tandpetare, plastglas, smycke, cider, tuggomi som ser ut som cigg och en flaska med "boogie party".
TACK SÅ HEMSKT MYCKET KÄRA NI!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0