Underbar helg!

I fredags var det 18 årsfest för Hanna och Ella i någon lokal i ekeby. Det kom ett antal människor, det var väldigt kul så det uppskattades! Dans, drickandes & allmänt trevligt att träffa nytt folk. Dock var det lite pinsamt där ett tag för att jag hade på mig boratdräckt för en kille ville byta tröja med mig.. haha, men sånt får man ta! Vid halv fyra tiden åkte vi in mot örebro, blev nån knutteklubb (lite random) men det var trevligt! Gick hem efter 5 på morgonen någon gång..

Igår blev det lite slappt med Emmi först innan det blev parken med Elvira och alla, tog nån öl där och sedan mot metallsvenskan! Sjukt kul där, ångrar inte en enda krona jag slösade på det. Om man har kul är det värt vartenda öre! Vi gick dit vid 6 tiden och var där några timmar innan vi drog upp mot stan för att gå till Satin, blev några öl där. Blev att gå till Ivys storbildstv för att kolla på röstningen när Loreen vann, jävlar vilket ös det var! Sjukt kul, Loreen är grym! 13 år sedan vi vann. SJUUUKT. När allting stängde vid 2 tiden så blev det pizza efter ett tag (fyllesnack♥) och så gick vi alla hem till Elvira och Emil vid 5 tiden.

Så, nu fick ni veta lite onödig fakta om min helg. Sjukt kul var den iaf! Men ska ta och gå en sväng med mamma nu på morsdag. Pussss♥

Grattis mamma på morsdag♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0