singeltorsdag - standard!

TORSDAG! Som ni kanske redan vet så firar jag och Elvira singellivet varje torsdag med något gott. Så nu har hon precis gått hem, vi köpte pizza, drack öl och åt lite glass samt lyssnade på musik och sen blev det bb. Första gången hon inte sover kvar, men det är inte så långt mellan oss så det gör ju inget hi hi hi. Imorgon har vi endast en lektion i skolan så istället för att börja kl 8 och sluta kvart i 4 så börjar vi 12 och slutar kl 2. ASSKÖNT! Tar kvart i tre tåget till gränges imorgon för att umgås med Eve♥

- Ska snart komma ner lite i varv för att sedan lägga mig så man orkar med helgen. Kommer nog bli en nykter helg för mig, jag strävar efter det iaf. Har vart så mycket på senaste tid så måste ha en vilohelg så man klarar av hela sommaren hihihihihih... Aja, puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0