Hejhopp. långhelg♥

Godmorgon, detta blev verkligen en låååång helg. Var ju ledig i torsdags, fredags, lördags, söndags, igår, idag och så imorgon. Klargar verkligen inte! Ska ta och åka ner till farfar snart, städdags! Solen skiner, fåglarna kvittrar och jag har för en gångs skull på mig shorts... det är inte varje dag man ser mig i det. Äsch måste skärpa mig och inse att man duger som man är och att det faktiskt är sommarvärme nu!

- Jag fattar inte varför jag berättar massa saker till folk när jag fått i mig alkohol, jag vill verkligen INTE att någon ska tycka synd om mig på något vis. Det blir bara automatiskt att jag säger något, men om ni fårr höra något så är det verkligen ingenting jag egentligen ville säga och jag ville verkligen inte ha stöd eller något. HAHA jag är allt för skrattretande.. LÅT GÅRDAGENS MISSTAG BLI MORGONDAGENS LÄRDOM♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0