1 Maj - ny månad, nya möjligheter

Hejsan! Vet att jag har varit jätte jätte usel på att uppdatera men vafan, mitt liv går inte ut på bloggen så :)

- Denna helg har vart helt perfa! I fredags satt jag hemma hos pippi med massa ställdalare, drack, spelade spel och hade det trevligt helt enkelt. I lördags åkte jag, mamma, pappa, syrran och peter till Stockholm. Checkade in på hotell och sedan gick jag mamma och syrran på "dirty dancing" och då vill jag påpeka att den musikalen var sjukt bra! När den var klar så åkte vi alla 5 till Norra brunn (matställe), åt oxfilé och annat gott. Måns Möller och en till komiker var där och "uppträdde", sjukt kul! Låg typ dubbelvikt av skratt. hi hi hi hi

- I Söndags var jag i stadsparken med Johan, Julia, Anton och Fille på kvällen. Sjukt bra väder och nån öl på det, blev sedan att dra vidare till Julia och Antons lägenhet, verkligen trevligt! Som alla vet så var det Valborg igår! Det var absolut den bästa valborg. PLUS att ELLA fyllde 18 år så vi satt först och åt lite smörgåstårta osv, drack lite och så åkte vi vidare till Emmi där vi satt och förade innan vi åkte till Vrestorp och fortsatte kvällen där. Hade 3 Liter vin och 3 st halvliters cider. Blev rätt packad - ja. Däckade sedan hos Ella, ingen fick liv i mig.. Men kvällen var sjukt kul iaf :D Men nu ska jag fortsätta sola bort bakfyllan. Pusssssssss♥

GRATTIS LILLA ELLA. Hoppas du hade en awesome kväll och tack för hela gårdagen! puss på dig och alla andra


Måste bara påpeka att jag köpte en tidig 18 årspresent till mig själv när jag var i stockholm :3
Ray.Ban solglasögon. Om jag tappar bort dom så tar jag allvarligt livet av mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0