One piece ~ ska de va så ska de va äkta.

Går ju som sagt runt i min "teddy fleece" onepiece som jag fick av mamma för ca ett år sen. Hon kom hem för ett tag sedan och frågade om jag ville ha en till som inte är lika varm. Så har suttit och kollat ut vad man ska ha för någon. Har lite beslutångest, vet inte om man ska ha någon med mönster eller bara en neutral?

- Mina åsikter om onepiece är att dom är sjukt fula! Skulle aldrig ens ha tanken att gå runt i en på stan eller i skolan, pinsamt bara! Det är nog det fulaste som finns och speciellt om det är en fake.. MEN jag tycker dom är så sjukt mysiga att ha hemma och så tycker jag faktiskt att det är okej att ha en på sig när man åker till flygplatsen, på en lång bilresa eller till skidbaken osv. Tycker det kan vara snyggt att ha en på sig när man är i skidbacken oxå, speciellt om man åker snowboard! Pusssss♥


Kollar mellan dom här, den neutrala behöver inte vara rosa tog den bara som exempel.
Funderar starkt på den med amrekanska flaggan, dock är den för killar.



min mörkblåa teddy fleece onepiece.
så himla mysig och lurvig♥

Kommentarer
Postat av: Syrram

Den längst ner till vänster, fast i blått vill jag ha :) Alltså får du inte köpa den ;)

2012-03-08 @ 13:59:08
Postat av: turii

Väldigt coola allahopa

2012-03-09 @ 21:19:36
URL: http://www.sparkdrakt.se/
Postat av: Bloggartjejen

One pice är väldigt mysigt att gå i . Det finns en till hemsida so heter http://ziperall.se men fin blogg säger. Jag bara ;)

2012-03-11 @ 14:01:16
URL: http://bibbolon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0