Torsdag 23.49

Godkväll kära bloggläsare! Ber så hemskt mycket om ursäkt om ni väntat och väntat på att jag ska ha bloggat idag. Skämt osido... haha. Åkte iväg med Elvis efter jag hade bloggat, vi åkte runt lite på stan och sedan åkte vi och köpte pizza... vi som hade lovat varann att inte äta något sånt tills vi kom hem från Thailand, det löftet höll inte så länge bara för att vi tyckte vi var värda en varsin flötig pizza.. Dock ångrade vi oss när vi hade ätit klart, så som det brukar bli! Men från och med näääästa vecka så ska jag inte äta onyttigheter, ska äta mindre portioner och så ska jag träna! Ska fan få bort kaggen och dom kg jag gått upp under dom här sista veckorna. Pusss♥

hungriga tjejer.
4 gången i mitt liv jag ätit upp en pizza, dock hade jag kanterna kvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0