söndag ~ massage♥

Gjort mycket nytta idag faktiskt! Det trodde jag inte, efter jag bloggade sist så gick jag ner och åt mat, tog inga kolhydrater så blev lite nyttigare! Därefter körde jag till Ställdalen så gick jag och mamma ut på en långpromenad i hela ställdalen, gud så behövligt det var! Har också påbörjat mitt CV så jag snart kan skicka in och söka sommarjobb till olika ställlen. Måste verkligen ha pengar i sommar då när jag är 18 och vill göra spontana grejer! Och så masserade jag pappa nyss, som jag gav han i alla ♥-dag pressent, har inte haft tid eller ork innan så nu gav jag han en 30 min rygg massage, han blev riktigt nöjd och det uppskattades, vilken tur! Ska aldeles strax gå ner, mamma ska påbörja att fixa hamburgare, efter de åker vi till finstaden! Pussssss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0