Så länge man inte ger upp har man ingenting förlorat.

Äntligen är man hemma och fått lite mat i magen, ska snart ta och hoppa in i duschen och scrubba hela kroppen, raka mig och ta i hårinpackning så man känner sig som ny igen, hihi. Jobbet gick bra, lugnt denna dag, gick ner med två floating kunder, en bastu kund och så sålde jag pressentkort, svarade i telefonen osv. Justia, det var ju invigning på våran skola idag av frissör och stylist "huset" (ligger på gården på skolan). Då var den kände Bobby där, tyvärr missade jag honom eftersom jag skulle åka iväg och jobba! Men det var ju lite komiskt att han kom till skolan för att klippa av "snöret" eller vad man säger. Aja, pusssss♥

@google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0