inredningen - huset i Thailand

Fick en kommentar förut att jag skulle lägga upp lite bilder på inredningen i vårt hus i Thailand. Så här kommer lite bilder, har inte kort i på alla rum men tar det jag har! :)

- Bilder på nedre planen i det stora huset


vardagsrum

vardagsrum


köket

köket

"hall" utgången till poolområdet

matsalen

toaletten på nedre planen.
vi har 5 sovrum (mitt, jennys, mamma&pappas och två gärstrum)
Samt 5 toaletter (jag har en egen, jenny också, gästrummet delar på en, mamma och pappa har en och så är det en i stora rummet där nere(den som är på bild) :) )
- Gästrum

en liten del av ett gästrum.

en del av det andra gästrummet.


förrådet.
-Har tyvärr inga bra bilder på mitt rum, jennys rum eller mamma&pappas masterbedroom (som är på hela övervåningen) L O V A R   A T T   T A  
N Y A   B I L D E R   N U   N Ä R   J A G   Å K E R   S Å   N I   F Å R   S E   A  L L T  :)


här är iaf en bild på mina äppelstolar som står på min egna balkong.

Kommentarer
Postat av: Linn Ahlberg

DIT ska jag med dig i framtiden. <33

2012-03-27 @ 21:44:19
URL: http://www.nattstad.se/Linnthegreat
Postat av: LINN

ojj va underbart i siir ut! :D

2012-03-29 @ 18:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0