FREDAG!!!

Godmorgon mina vackra bloggläsare! När alarmet ringde imorse så kände jag mig helt borta efter en underbar dröm, fattade inte riktigt hur man snoozade.. Tyckte det hade blivit spegelvänt/bak-och-fram på mobilen.. Aah, fattar inte hur jag tänkte manmen. Har precis gjort mig klar för jobbet, tar bussen 8.07 så jag hinner gå till skolan och lämna pengar till Sara. Vi hörs i eftermiddag, ha en bra dag. Pusssss♥
Mjölk, yoghurt med banan i & macka med ost och gurka!
Jeans - H&M. tröja - Lager 157. Cardigan - vero moda. Halsband - mamma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt blogg! Var gärna med i min tävling :)

2012-03-16 @ 08:02:53
URL: http://jessika.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0