Finns det en så finns det flera

Skolan har stängt av fb på skolnätet så man kommer inte in på det.. ingen vet heller när dom sätter igång det igen, det är så dåligt att dom blockar det bara för att vissa på skolan inte sköter sig och då ska alla få drabbas. Aja, nog med klagande inlägg! Svenska talet gick sådär, var jätte nervös och så kom det såklart nån tår när jag var klar. Blev så himla personligt med allt. Hade också psykologi idag som var nu i slutat, det var intressant! Kul med psykologi faktiskt om man förstår. Så nu sitter jag hemma, lyssnar på spotify och ska snart ta något och äta! Pussss♥

Dagens!
Tröjan jag köpte igår - bikbok
Tiger jeans - jc
cardigan - mammas garderob
halsband - mammas sminklåda
Platt hår och smink

Kommentarer
Postat av: Elin - Lottar ut designer

fin blogg! kolla gärna in min :)

2012-03-07 @ 15:35:57
URL: http://kimidori.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0