Eget val att läsa detta långa tatuerings inlägget!

Sitter och funderar och funderar, kollar och kollar på tatueringar. Jag är väldigt noga med att en tatuering ska betyda väldigt mycket om man gör en. Som mina två, den på ryggen betyder att jag aldrig ska ge upp igen som jag en gång gjorde, som gick för långt.. Den på benet ser man ju att den står för min underbara familj, dom kommer alltid finnas vid mig♥ har länge velat ha en not/g-klav någonstans, skulle ju först göra en g-klav i nacken men är så glad att jag gjorde min text där istället! Så nästa jag ska göra är nog en svala bakom örat eller not/g-klav bakom örat. Svalan kommer stå för att jag är fri som en fågel. Noten/g-klaven för att jag brinner för musik. Det lutar mest åt svalan. Aja, får se! Kommer inte göra nå mer förens jag fyller 18 som är om 2 och en halv månad!!! Sen kommer det bli nått som går från magen, över höften till svanken fast inte ända in mot svanken. Dock kommer de bli när jag blir äldre.. Pusssss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0