Big brother, hockey? äsch, godnatt!

Bara jag som blev riktigt irreterad på Sipan i bb ikvällens avsnitt? Gud, så han höll på mot Amandus, sånt kan jag bli riktigt arg på.. Han betedde sig som en barn rumpa, fyfan säger jag bara. Orkar inte en skriva ner mina tankar och åsikter om detta, kommer iså fall bli sjukt långt..

- Nog om det! Jag är lite stolt över mig själv just nu, gjorde precis en inbakad fläta för första gången. Blev inte skit bra men den duger att sova med hihi. Justia.. Verkar som jag är den ända på fb som inte visste om att det var hockey idag och vet ni varför? jo, för att jag inte bryr mig. Hela fb är bombaderat med "färgestad" eller vad fan det heter, verkar som dom vann - har säkert fel? Så tar och lägger mig nu, skolan imorgon mellan 9.10-10.55, samtal efter det! pusssss♥

Medans *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0