15.09 - NEW IN ännu en gång..

För det första vill jag bara tacka alla för era söta kommentarer, uppskattas enormt! :))

- var ju som sagt en lektion för mig i skolan idag, blev inget "utvecklingssamtal" idag heller! Så drog upp på stan med tjejerna vid halv 12 tiden, gick runt ett tag, blev lite nytt inhandlat för mig denna gång också, hihi... När dom andra drog på lektion som dom hade så gick jag och Elvira till stortorget, satte oss i solen och mötte Alex Erika och Anna. Men nu är jag hemma, ska snart ut och sätta mig med en cigg och ringa min kära vän. Pussss♥
NEW IN
Virkade svarta shorts
Solbrillor
en svart söt klänning (finare i verkligheten)

Kommentarer
Postat av: sanna pohlmann

svar: okej tack så mycket! Kan man äta dom fast man inte ska utomlands oså? Jag menar, jag är nytatuerad och får ju inte sola och tycker inte om brun utan sol oså, känner mig as blek haha! :D

2012-03-22 @ 15:48:22
URL: http://sannaemiliapohlmann.blogg.se/
Postat av: Madeleine Nyberg

snygga byxor :)

2012-03-25 @ 20:59:22
URL: http://madeleinenyberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0