fuck.

Och där blev jag sur igen. Amandus vann inte.. Hanna J vann men det ända bra med det är att hon ville ha pengarna för en god sak, huvudsaken är att Annica inte vann men fan... Amandus skulle vunnit!!

- Aja, i fredags åkte jag till grängesberg för att umgås med Eve. Det var super mysigt, vi åkte till Julia en stund för att umgås med henne men åkte sedan hem vid halv 12 - 12 tiden. Senare på kvällen kom Jocke, Tobbe och Byström in till Eves lilla stuga och piggade upp oss, haha.. Lite fulla var dom allt eftersom Tobbe nästintill sov på öllådorna och jag fick sminka byström med det sminket jag hade med mig haha. På lördagen slappade jag och Eve största delen av dagen innan vi drog till Jocke och var lite sociala innan jag åkte hem. Mot kvällen åkte jag hem till Corina där dom flesta var och badade badtunna och drack, kom hem halv 4 på morgonen.
- Idag har jag vart ute och kört största delen av dagen, först i byn för att göra lite ärenden och sedan mot ludvika för att handla och köra i "stan", inte lika som örebro men vafan, det är mer trafik och rödljus där än i kopparberg iallafall.

Ska ta och göra mig i ordning om ett tag, har ingenting att göra ikväll, åker tillbaka till örebro imorgon eftersom jag har körlektion och diverse. Pusssssss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0