Säg sanningen på en gång, istället för att ge falska förhoppningar

HELLLLLLO! det var ett tag sedan men mitt sommarlov började så jävla bra! det började med att jag fick KÖÖÖÖRKORT på skolavslutningen så tog en liten road trip då med dom bästa innan man tog en öl på stan. Sen den helgen så åkte vi tjejer till älvdalen för att vi hade gett Ella det när hon fyllde 18, så det blev ett litet roligt äventyr att överraska henne! Måste bara säga oxå att jag träffade en person som kom mig väldigt nära, kändes så sjukt bra och allt var på topp! Aja... I söndags morse kom jag hem från peace and love, det var så jääävla bra!!!!!! bokar lätt en ny biljett på en gång till nästa år, så sjukt kul var det och så stod jag och Hanna längts fram i mitten på Rihanna oxå!

- Nu har jag vart hemma i 3 dagar och allt går bara nedför, har inte alls vart på topp i veckans början.. vet seriöst inte vad jag ska ta mig till, känner mig så jävla blåst.. seriöst jag orkar inte med sånt längre. Blir äcklad, är äcklad. Hejdå.




2 första - älvdalen
sista - peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0