tur att jag har dig, min vän.

Denna kväll har endast bestått av massa tankar som ploppar upp, min vän Elvira betyder så himla mycket för mig! Vi har knappt träffats under sommaren, tyvärr, men varje gång vi ses så känns det alltid lika bra och jag får alltid ut allt från hjärtat. känns så himla bra att prata med dig ska du veta, en tjej som man alltid kan lita på och man blir alltid att tänka om och får nått gott av henne. Puss på dig min korv. jag älskar dig

- om det skulle finnas en knapp som man stänger av sina känslor på, skulle jag gjort det för lääänge sen. fyfan vad det suger att bli kär i något som inte leder vidare. det värsta av allt är att sånt här kommer hända 1000 gånger om i livet. gud vad jag kommer med mina emo inlägg hela tiden, men vafan.. det är min blogg och ert val att läsa. skriver det som är för tillfället och just nu mår jag inte på topp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0