Tisdag 22.04 - längtar tills imorgon!

Bra dag idag igen! Fick dock gå upp väldigt tidigt som ni märkte imorse men det var det värt! Vi alla hittade klänningar iallafall och det känns så bra, min blev en lång vinröd klänning som hade snörning på framsidan av klänningen så den satt bra! Super nöjd och nu längtar jag som en tok till syrrans bröllop! Aja, när vi kom mot örebro så blev det Ikea för att kolla på kontorsmöbler och sen kom min barndomsvän Anton till mig och fikade. Har inte träffat honom på suuuuper länge så det var skönt att få träffa honom igen!
 
- Ska strax ta och sova, upp vid 6 tiden imorgon för att sedan åka ner till skåne med Elvira. Spontant? - ja. Men super kul, längtar som en tok just nu. Pussssss♥
Denna klänning tog mamma, super fin på henne!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0