Tillbaka efter underbara dagar borta!

Heeeejsan! Som ni nu ser så är jag tillbaka efter min och Elviras skånetrip som var underbar! Vi åkte tåget på onsdag morgon och åkte hem i lördags morse. Vi har haft det super bra med bra väder, underbara personer, falsterbos strandbad som vi var vid varje kväll, stranden/solen osv. Att bara komma bort var så jävla skönt, pricken över "i:t" var att åka iväg med Elvira! Måste också berätta att sista kvällen på falsterbostrandbad (krogen) så kom vi dit ganska tidigt, satte oss ute så kom det lite äldre killar/män och satte sig vid oss. Pratade och sen bjöd en utav killarna oss på en varsin öl, sedan ville han gå till baren igen med oss så då bestälde han en varsin cider, varsin stor drink och en varsin shot till oss alla tre. Gratis är gott hi hi hi :) Nej men, han var super trevlig! Men efter det drog han och då såg vi honom inge mer haha...
 
- När vi kom hem på lördagen vid 3 tiden så hoppade jag bara in i duschen och sedan tog jag bilen till Eve i grängesberg och spenderade dagen, kvällen, natten och idag med henne. Super trevlig! Igår kväll var vi på fest först hos Jocke och sedan inne i stan, men jag var chaffis så var nykter! Lika bra det efter allt haha... Men just nu sitter jag hemma hos syrran i Karlstad och tar det lugnt! Pusssss♥
SKÅNNNNNNNNNNE
 
Grängesberg med evvvvvve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0