Söndagsnatt 1.10

Halloj! Hoppas ni haft en lika bra helg som jag, dock har mitt huvud inte mått på topp men det är det värt! I fredags åkte jag som sagt hem till Eve för att följa med henne när hon skulle tatuera sig! NU HAR JAG OXÅ BOKAT TID FÖR EN TREDJE TATUERING! Aja, sen blev det att gå ner till Tobbe, var lite folk där så satt vi alla och drack och hade det trevligt.. Igår tog jag med Eve till Örebro för att visa henne lite stadsliv nu när hon blev 18 år. Så förfest hemma hos mig igår först innan Satin. Super kul! Idag gick jag och Eve på Marieberg galleria, jag handlade ingenting (konstigt nog) Men hjälpte eve med att handla så nu har hon en ny garderob hhihihihi.. Sååååååååååå nu ligger man i sängen, är hemma helt själv, mamma och pappa är iväg på egna äventyr. Pussssss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0