Söndag - lite snabbt om denna vecka - nu Gymmet!

Dålig uppdatering som vanligt men jag har ju sommarlov och mycket att stå i! I måndags åkte jag ner till Linköpning med Sara och Linn, vi var där en dag och sedan drog vi till Motala och var där en natt haha.. Super roligt och trevligt! Under onsdagen åkte jag och Sara hem till mig, träffade mina vänner i Kopparberg/ställdalen som jag saknat! Så det var super mysigt. I Torsdags åkte jag och Emma till Karlstad och sov där för att kunna kidnappa syrran till Stockholm där hennes möhippa skulle hålla hus som var nu i fredags och lördags. Vi har skjutit på skjutbana, haft det mysigt med picknick och dricka i parken, klätt ut oss lite, sett och vart med om stockholms stundent liv etc etc. Det var helt underbart och skit kul + att syrran blev nöjd som var det viktigaste! ♥
 
Igår kom jag hem från Stockholm ganska sent, orkade först inte göra nått men gick ut med Elvira och alla som jag inte hade träffat på super länge så det var kul! Men nu ska jag ta och måla på lite ögonbryn och sedan ta en springtur till gymmet. Pussssss♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0