Saknar det lilla vi hade

Nu är jag hemma igen med nya tag efter en bra helg i västerås på powermeet! Jag, Emmi, Kevin och Alle åkte till västerås i fredags, blev en del alkohol, tokigheter, roligheter, partybuss, finbilar, träffa folk och lite missförstånd. Men det var kul och en till upplevelse man kan ha med sig i livet men nu är leken över. Imorgon ska jag leta jobb så jag kan jobba resten av sommaren, ta tag i mitt liv och sluta sitta hemma och rulla tummarna på vardagarna. Jag hatar att vara rastlös, hatar att vara ensam och ha tråkigt, jag är verkligen ingen ensamvarg och jag älskar att jobba. Blir galen av att bara sitta hemma och glo, dock har jag gjort en del saker på sommarlovet, men vill ju ha ett jobb under sommaren! Gäller att inte vara kräsen i början. Men ska fortsätta kolla på filmen som är på 5an just nu, Pusssss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0