kommer aldrig kunna neka - aj lajk ju

Det är svårt att spela stark när man egentligen inte är det, visst alla kan ge ett leende på dagarna men när man väl är ensam under nätterna så är det en helt annan sak. Jag mår bra och är nöjd med allting men jag är fortfarnade svag och sårad över allt som hänt under dom senaste åren. Bara att försöka blicka framåt och ha kvar alla minnen som en god sak och inte gråta över dom. Man ska vara glad över att man har fått chansen att träffa vissa människor och haft det bra, roligt och mycket tokigheter med dom och minnas det. Men jag kommer aldrig kunna neka till att jag tyckte om dig, att jag saknar det lilla med dig och att jag är rädd för att se dig. Men jag mår bra ändå och är glad över att jag fick ha dig vid min sida ett tag. Eller vänta nu.. Låter som jag snackar om EN person, dock gör jag det lite granna men helheten över att man ska vara glad över allt som hänt i livet och tänka att allt hände av en mening. Då är det inte endast om en person. Aja, känner att det blev lite för mycket onödigt babbel här menmen. Godnatt på er, ny dag imorgon!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0