Balansen i livet kommer tillbaka!

Halloj i stugan! Sitter just nu med Sara och Anton hemma hos mig i lägenheten, trevligt trevligt! Igår var jag som sagt på gymmet, var där en timme och körde styrka och sedan över en timmes lång powerwalk. Drog med Hanna strax innan 9 på kvällen till Ekeby för att spela fotboll med henne, Sara, Pontus, Henke och Bobbo. Super kul hahahahha, sen vid 12 tiden på natten åkte jag, hanna, henke och bobbo hem till henke för att gymma. Så det blev värdens träningspass med armar, rygg, mage, ben osv osv. Sen efter det blev det en powerwalk på en timme så vi var klara halv 4 på morgonen haha.. Liiiiiiiiite träningsvärk jag har idag... Men det är det värt!
 

Livet går så himla bra nu, sökt massa mer jobb eftersom dom andra inte svarade eller tackade nej. Börjat röra på fläsket igen och nu mår jag bra av att bo själv, mamma och pappa har ju flyttat hem igen så har lägenheten själv och det känns faktiskt bra för en gångs skull. DET GÅR BRA NU, KOMPIS DET GÅR BRA NU♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0