Ångra inget du gjort, lär dig av dina misstag

Hejsan! Bra dag idag, vaknade och sökte jobb så dom ska ringa upp i veckan för ringde till fel avdelning så det är bara att hålla tummarna! Efter det gjorde jag mig iordning för att sedan åka iväg med Jocke i lastbilen och vara social mot honom, så trevligt så! Vid fyra tiden åkte vi hem mot kopparberg, käkade med mamma och pappa och sedan tog jag min älskling(bilen) tillbaka till örebro för att umgås med Hanna! Så jag, hanna, sara, nicole, henke, bobbo och niklas spelade lite fotboll och hade det trevligt! - Just nu sitter jag nyduschad i soffan och tar det lugnt med datan, tvn, rån och en banan.
 
- Ska strax sova, mamma och pappa kommer och hämtar mig imorgon strax efter nio. Vi ska ner mot Mariestad för att kolla på medeltids kläder till syrrans bröllop! :D Pussssssss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0