Allt kan falla på en sekund.

Godmorgon på er! I förrgår fick jag prata ut med personen som betyder mycket för mig, vet inte vad jag ska säga just nu.. Vi får se vad som händer så snart åker jag iväg från denna äckliga stad och är borta ett tag. Känner att jag måste komma ifrån allt och tänka ut och hitta mig själv, hur jag verkligen vill vara. Tänker tänka igenom allt sjukt mycket, vill inte göra samma dumma misstag igen, ska hitta mig själv denna gång!
 
- Aja, igår hade jag och Elvira våran torsdagskväll som vi brukade ha förut. Blev några glas vin på balkongen till halv 4. Sjukt trevligt och det behövdes verkligen! Så nu kan jag ha med mig alla ord i baktanken, det kan bara bli bättre just nu.. Vi hörs när jag kommer tillbaka eftersom jag inte har med mig datorn nu när jag åker! Pusssss♥
En annann kväll från våra torsdagskväll med elvira, orkade inte hämta mobilen och ladda upp bilden på vin glasen som vi hade igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0