Iam so happy without you :D

Godkväll! nyss vart ute på en till liten promenad. trevligt trevligt. Aja, ligger just nu i sängen och håller på att skratta för fullt!!! att man kan vara så töntig som mitt ex, ja jag menar freddie. Finns nog ingen barnsligare än honom, :') ååååh vad kul detta är! hahaha, ska ta lite andrum just nu och sedan försöka sova om ett tag :)) Och förresten! ni som kallar mig massa saker och bara är på hans sida, ni har INGEN aning om hur det har vart mellan han o mig, har massa vittnen oxå som kan stärka att han ljuger för alla :) Ta reda på sanningen innan ni går på mig, pusssss♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Gå inte tillbaks till han nu,du förtjänar så mycket bättre ! <3

2012-01-25 @ 23:40:54
Postat av: Hahne

u go girl!

2012-01-26 @ 07:20:15
Postat av: marii

starkt Sofia! :)) vi älskar dig och tycker våran ängel förtjänar bättre! <33

2012-01-26 @ 07:34:11
Postat av: Anonym

Du ska inte skylla allt på honom, du har gjort saker du också och det är inte bara hans fel! utan du har också gjort misstag!

2012-01-30 @ 09:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0