helgen ♥

Godkväll! Hoppas alla har haft en bra helg för det har jag haft! Igår åkte vi till Karlstad som sagt, var ute och åt på restaurang sedan hem till syrran & peter för fika och ge peter lite presenter :) Kom hem runt 6 halv 7 tiden, D-son kom och hämtade mig efter ett tag, åkte till Pippi för att vänta in dom andra som skulle med till saxdalen. När jocke, kim, sara och kimmy oxå hade kommit så drog vi saxdalen men jag hoppade av i gränges för att möta A men han var i ludvika så gick hem till tobbe där eve och martin oxå var. Trevligt trevligt :) Sedan kom A tillbaka, var i gränges ett tag med några st tills d-son kom och skulle skjutsa mig o A hem till mig. Vi vaknade upp imorse och har bara slappat hela dagen. hih.

~ Menmen.. Sitter just nu i lägenheten nyduschad, ätit mat + ost&kex. Mamma sitter bredvid och vi väntar på att Wallander ska börja :)) Pussss♥

kyckling, fläskfilé, oxfilé med 2 olika såser (skulle vart 3 olika men ville ha bea sås på bägge köttbitarna)
råstektpotatis (som ej är med på bilden) & en vitkålsgegga i hörnet :)
MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0