1 Januari 2012

Ojdå vad det var länge sedan jag bloggade. Förra året ju ;) ..... Nyårsfirandet gick upp och ner och det hade nog vart lite roligare om jag hade varit helt frisk som jag ej var. Hosta, ont i halsen och genomförkyld.. Inte är det bättre idag heller men hoppas jag frisknar till snart! Inte kul att inte kunna andas och inte ha någon matlust. Menmen, nog med allt klagande :) Drack inte för mycket igår, blev ej full och spydde inte som vissa andra gjorde *hooost* hihi.. Nåååjaa.. idag har vi bara slappat sköntskönt! Pusss ♥


Först förfest vid Jessica sedan till ett annat ställe där det var sjukt många!
Fick allt champagne på mig två gånger runt 12 slaget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0