Att glömma någon du älskat är som att minnas någon du aldrig mött

Sitter i soffan som jag gör varje kväll, tv är på där det visas CSI. Är mätt i hela magen och har vart ute på en behövlig promenad med Emil! Så skönt så att röra på sig i den friska luften! Funderar på att gå och ta en banan om ett tag.. Det är jag värd... Aja, imorgon är det alla hjärtans dag, känns lite överskattat haha, men tror jag aldrig vart såhär lycklig! Men även fast jag inte bryr mig sjukt mycket om alla hjärtans dag så ska jag göra 2 överraskningar :) hih. Pussss♥

tycker faktiskt jag förändrats.

Kommentarer
Postat av: björn wingstedt :)

fin du va på bilderna där ;) ps, nice blogg du har :D <3

2012-02-13 @ 22:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0