Söndags kväll ~ Ny tattuering!

Godkväll! Blev väldigt dåligt bloggande i helgen, men det är sånt som händer :)
~ I fredags åkte jag hemåt, pappa hämtade mig och vi åt en god middag hemma som mamma lagat. Åkte vidare till Alex och Robin där vi försökte få igång deras opel, fick tillslut igång den så då åkte vi till Norrsjöng och körde lite på isen hihi. Jag o Alex tog bilen själva och åkte iväg haha, sjukt kul!
~ Lördagen åkte jag o mamma till ludvika kl 10, jag tattuerade mig och sedan åkte jag till grängesberg och tillbringade hela dagen & kvällen där.
~ Idag vaknade jag upp i gränges, problem löstes och så tog jag ett tåg hem till Örebro. Så sitter just nu i en fotölj efter en liten promenad med Elvis. Wallander är på tvn och både mamma & papap är här, mys. Pussss♥

Kommentarer
Postat av: felicia♥

sv: tack så mycket sötnos :D!



snygg tatuering! :D:D<3

2012-02-05 @ 22:14:24
URL: http://imfeliciia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0