Söndag igen ~ Lov denna vecka!

Snöstorm ute och humöret är inte på topp. Vaknade av att mamma kom in vid 11 och sa att jag skulle säga hejdå till Jenny och Peter. Gick ner, åt frukost och sa hejdå. Sitter just nu i en fotölj här uppe på övervåningen och har kollat klart på en film som gick på 3an, helt okej var den.
- Igår firade vi ju syrran, fikade oså. Senare på kvällen så åkte jag jenny, peter, carro & linus till peter o carrors brors familj, killarna basta och vi tjejer tog oss en varsin drick tillsammans med småprat. Mycket trevligt! Vi åkte hem strax efter ett och då gjorde jag bara mig iordning och gick o la mig, sjukt trött.. Aja men nu ska jag hoppa in i duschen! Pussss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0