Söndag eftermiddag 16.24

Inte vart i skolan på 4 veckor, börjar imorgon igen och vet inte riktigt om det ska bli skönt eller tråkigt. Orkar inte komma tillbaka till allt plugg men det ska väl vara skönt att träffa klasskompisarna. Dock är det 5 veckor kvar tills påsklovet är och på skärtorsdagen (5/4) åker jag till Thailand med Elvis, familjen + några andra! Azum.

- Nyss vart på Marieberg & Coop med mamma. Testade ett par ljusa tiger jeans men hade glömt min plånbok plus att jag blev så sjukt arg på jenasen så gick därifrån med hårda steg.. Haha. Ska väl ta och resa på mig, ta 5 steg till köket för att leta efter nå gott (frukt). Nu är lovet slut och träningen ska börja! Pusssss♥

thailand♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0