Söndag 12.27 ~ mår som man förtjänar.

Godmorgon! Mår som man förtjänar kan man säga.. ont i huvudet och i kroppen men det är verkligen inte lika som i torsdags som tur är! Som ni kanske förstår så var jag ute igår, det var kul. Förfest vid elvira och emil med massa folk. Drog till Frimis efter det men det var sjukt lång kö.. Vi stod väl där 45 min och hade rört oss några meter så vi gav upp och drog till satin istället. Tillbringade hela kvällen där och kom hem kvart över 3.
- Sitter som vanligt i soffan nu, mamma och pappa är här. Precis ätit frukost så ska väl ta och göra mig klar när jag finner ork till det så man kan ut och träffa Elvis sen. Pussssss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0