Skäms inte över ditt utseende, du föds så och alla är olika. skäms för din insida, den kan du kontrollera.


Knarkar Ulrik Munthers nya låt som pågått nu i ett antal timmar, varför? - ja det vet jag inte själv ens. Börjar bli riktigt trött både på låten och i huvudet + att det är sjukt varmt att sitta i sin mysiga morgonrock under den varma filten med datan i knät! Så mina funderingar över att gå och göra sig iordning för att sova börjar bli riktigt starka. Blir att jobba mellan 12-18 imorgon, min taleförmåga går ialla fall uppåt men den är inte riktigt bra ännu, svårt för "s", "t" och "f" tror jag att det är.. Men det kommer väl det oxå! hihi.. Puss&godnatt skönheter

den tunga stenen är borta från mig hjärta, aldrig mått bättre♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0