Puss&godnatt på er ~ fredag imorgon♥

Nu tror jag att jag går och tvättar bort sminket och lägger mig! Har precis ätit upp alla smörgåsrån som var kvar, åt nog 20 st, jag skojar inte! Helt jävla beroende är jag... plus att jag passade på nu mendans jag kan äta sånt, man vet ju aldrig när det blir nästa gång nu när jag ska få massa metall i käften. Haha, aja.. Imorgon är det fredag igen! känns som det endast är fredag och måndag på veckorna.. Sjukt vad fort allt går! Lika bra, då blir jag 18 år snart haha!!! :D läääängtar som fan! Pusssss&godnatt snyggingar!♥

syns ialla fall att jag gjorde den på benet i februari och den på ryggen i juni... haha
lite brunare i juni :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0