På jobbet ~ torsdag 17.20

SV: haha tack Samuel! sjukt söta juu :D

Goddagens! Sitter just nu på Spa huset och har inte jätte mycket att göra. Har nyss gått ner med en floating kund osv :) Slutar om 40 minuter, åker bara hem och vet inte riktigt vad som händer senare. Det visar sig! Idag är sista dagen utan tandställning så ska väl försöka ta lite kort osånt när jag kommer hem så jag ser skillnaden om 1 och ett halvt år! Ska bli spännade. Fast imorgon får jag tandställningen på dom nedre tänderna samt metallringar där jag har mina blåa band på dom övre och en grej bakom framtänderna.... aj säger jag! får se hur det går.. menmen, nu ska jag fortsätta jobba! Hörs sen, pusssssss♥

snart slipper jag dom här äckliga tänderna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0