Onsdag 14.25 ~ sorry för den extremt dåliga bloggningen!

Ojojojoj vilken dålig bloggning! Åkte ju som sagt till min Emma i söndags och jag kom hem idag, har ej haft min data med mig så ni har fått stått ut helt enkelt :) Men nu är jag tillbaka, har både nya bilder + att jag var hos frissören idag så är nyklippt och har gjort slingor!
- Jag och Emma gjorde inte så sjukt mycket men det har varit så himla skönt att vara med henne♥ Dock var vi på akuten ett antal timmar igår.. men det är bra nu. Sen har vi bara vart med Vincent, kollat på bb, drygat, ätit godis och har allmänt slappat. Super skönt! Ikväll blir det nog ut lite, hihi. Pusssssss♥

hos frissören! Inte illa med tee, chokladboll och tidning medans man väntar på färgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0