Om 3 månader blir jag 18 år!♥

Godmorgon! Gick upp för en timme sen, satt på mig kläder, sminkat mig, fixat håret, ätit frukost och fixat matlådan. Tar nog 11.10 bussen idag istället för den som går om 10 minuter.. Börjar ju kl 12 som sagt. Så skönt att ta det lugnt på morgonen! Ska bara fixa lite sallad, ta undan frukosten och sedan lite mer små saker. Sista dagen idag på SPAhuset och det gillar ja absolut inte.. Men kommer ju tillbaka vissa lördagar som jag ska jobba på :) Pusssshej, ha en bra Torsdag♥

ser ut som man har världens kagge..

Kommentarer
Postat av: Linnthegreat

Kommer gärna och bakar! har ju sportlovet men sen åker Oscar på måndag till Australien i en månad, kanske kan baka, umgås eller partajja tillsammans om du har lust? <3

2012-02-16 @ 15:32:47
URL: http://nattstad.se/linnthegreat
Postat av: Sandra

Hai hai^^ Undrar ifall du kunde klicka på bilden i mitt senaste inlägg tar typ 2 sekunder sen är det helt klart, finns en bild som inte syns så klicka på den andra där det står att man kan får en gratis USB-Sticka för 2 kr (jag vet min blogg är väldigt rörig just nu haha) :) skulle betyda sjukt mycket om du klicka in där i 2 sekunder kram!

2012-02-16 @ 22:22:36
URL: http://mileyfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0