Lördag 13.40

När jag kom hem från Romme igår så satt jag bara hemma, mös med familjen och lagade mat. Förrätt: Räkmackor & vitt vin. Varmrätt: Oxfilé, potatisgratäng, sallad, sås & rödvin/cider. Muuuuuums var det allt! Men efter maten så skjutsade Alex och Robin mig till tåget, åkte (som vanligt) till Gränges. Samuel Johanna och Eken mötte mig vid stationen. Fick släpa med Samuel hem till Tobbe, haha sjukt full! Tog några cider och öl när jag kom dit, riktigt kul var det först. Spårade efter ett tag, sjukt synd! Men det är sånt som händer. Drog då hem till Eve själv vid halv två men drog tillbaka till Tobbe nästan lika snabbt igen. Satt där med jocke, adam, tobbes mamma och hennes kille (tobbe, samuel och anders hade däckat haha). Drog hem till Eve då när hon kom tillbaka, som kanske var en och en halv timme efter.

- Vaknade upp imorse vid 10 tiden, tåg tåget 10.43 hem så nu sitter jag bara hemma och har nyss ätit rebensspjäll med potatis och sås. Sjukt gott även fast jag inte kan gnaga på benen som jag älskar.. Men måste göra mig klar nu, gäster kommer idag för att fira syrran. Pussssssss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0